Zarządzenia Wójta 2004
Ilość odsłon: 86697
|
|
|
Zarządzenie Nr107/2004 Z dnia: 27 grudnia 2004 roku W sprawie: w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji w budynku Urzędu Gminy w Inowrocławiu . Data wejścia w życie: 27 grudnia 2004 roku Treść dokumentu: w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji w budynku Urzędu Gminy w Inowrocławiu .
Na podstawie art.26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości /Dz.U.z 2002 roku Nr 76 poz.694 z późn zmian./ oraz § 6 Instrukcji inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 42/02 Wójta Gminy Inowrocław z dnia 24 maja 2002 roku w sprawie ustalenia obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych i planu kont dla jednostki budżetowej i zakładu budżetowego zarządzam co następuje :
§ 1. Powołać komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji gruntów i kasy w budynku Urzędu Gminy w Inowrocławiu w składzie:
1. Małgorzata Mechelewska – przewodniczący
2. Agnieszka Kremska – członek
3. Zofia Śliwińska – członek
§ 2. Ustalić termin inwentaryzacji wg stanu na dzień 31 grudnia 2004 roku.
§ 3. Ustalić termin zakończenia inwentaryzacji na dzień 6 stycznia 2005 roku.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Inowrocław
Tadeusz Kwiatoń
|
|
|