| 
	    
	      
	      | 
	    
	      | Zarządzenia Wójta 2004 Ilość odsłon: 86697
 |  
	      |  |  |  
	      | Zarządzenie Nr107/2004
 Z dnia: 27  grudnia 2004 roku
 W sprawie: w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji w budynku Urzędu Gminy w Inowrocławiu  .
 Data wejścia w życie: 27  grudnia 2004 roku
 Treść dokumentu:
 w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji w budynku Urzędu Gminy w Inowrocławiu  .
 
 
 Na podstawie art.26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości /Dz.U.z 2002 roku Nr 76 poz.694 z późn zmian./ oraz § 6 Instrukcji inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik Nr 4 do  Zarządzenia Nr 42/02 Wójta Gminy Inowrocław z dnia 24 maja 2002 roku w sprawie  ustalenia obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych i planu kont dla jednostki budżetowej i zakładu budżetowego  zarządzam co następuje :
 
 
 § 1. Powołać komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji gruntów i kasy w budynku Urzędu Gminy w Inowrocławiu  w składzie:
 
 1.	Małgorzata Mechelewska   – przewodniczący
 2.	Agnieszka Kremska   – członek
 3.	Zofia Śliwińska  – członek
 
 § 2. Ustalić termin inwentaryzacji wg stanu na dzień 31 grudnia  2004 roku.
 
 § 3. Ustalić termin zakończenia inwentaryzacji na dzień 6 stycznia  2005  roku.
 
 § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 Wójt Gminy Inowrocław
 
 Tadeusz Kwiatoń
 
 
 
 
 
	        
		 
 |  |  |