Zarządzenia Wójta 2004
Ilość odsłon: 86685
|
|
|
Zarządzenie Nr95/2004 Z dnia: 22 października 2004 roku W sprawie: w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia Data wejścia w życie: 22 października 2004 roku Treść dokumentu: w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia
inwentaryzacji w budynku mienia komunalnego Nr 8 w Jaksicach .
Na podstawie art.26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości
/DZ.U.Z 2002 roku Nr 76 poz.694 z późn zmian,/ oraz § 6 Instrukcji
inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 42/02 Wójta
Gminy Inowrocław z dnia 24 maja 2002 roku w sprawie ustalenia obiegu i
kontroli dokumentów finansowo-księgowych i planu kont dla jednostki
budżetowej i zakładu budżetowego zarządzam co następuje :
§ l. Powołać komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji w
budynku mienia komunalnego Nr 8 w Jaksicach /Ośrodek Zdrowia / w składzie:
1. Krene Helena -przewodniczący
2. Szwydowska Grażyna -członek
3. Gajecka Katarzyna - członek
§ 2. Ustalić termin inwentaryzacji wg stanu na dzień 25 paździemika 2004 roku.
§ 3. Ustalić termin zakończenia inwentaryzacji na dzień 29 października 2004
roku.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Inowrocław
w/z
Z-ca Wójta
Heronim Pałucki
|
|
|