BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
  Instrukcja Szukaj    
Zarządzenia Wójta 2004
Ilość odsłon: 86642

Zarządzenie Nr 53/2004
Z dnia: 24 lutego 2004r.
W sprawie: powołania Komisji ds. archiwizacji i brakowania dokumentów z wyborów
Data wejścia w życie: 24 lutego 2004r.
Treść dokumentu:
w sprawie powołania komisji ds.archiwizacji i brakowania dokumentów z wyborów.


Na podstawie art.31 ustawy z dnia 8.03.1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.01,142,1591) oraz § 7 ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16.09.2002r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz.U.02,167,1375)



Zarządzam , co następuje :



§ 1


Powołać Komisję w składzie:

Anna Rywak - Przewodniczący Komisji
Aurelia Stanek - członek
Stefania Szydełko - członek
Renata Berger - członek
Wiesława Kujawa - członek

§ 2


Komisja będzie działać w celu:

-dokonania oceny dokumentacji niearchiwalnej
-sporządzenia protokołu w/w oceny dokumentacji
-nadzoru nad zniszczeniem wskazanej dokumentacji
-sporządzenia protokołu zniszczenia.


§ 3


Ustalić Przewodniczącego Komisji – Pełnomocnika ds. wyborów odpowiedzialnym za organizację oraz nadzór nad działaniem Komisji.


§ 4


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Wójt Gminy
Tadeusz Kwiatoń





© 2003 Internet-Info