| 
	    
	      
	      | 
	    
	      | Zarządzenia Wójta 2004 Ilość odsłon: 86642
 |  
	      |  |  |  
	      | Zarządzenie Nr 53/2004
 Z dnia: 24 lutego 2004r.
 W sprawie: powołania Komisji ds. archiwizacji i brakowania dokumentów z wyborów
 Data wejścia w życie: 24 lutego 2004r.
 Treść dokumentu:
 w sprawie powołania komisji ds.archiwizacji i brakowania dokumentów z wyborów.
 
 
 Na podstawie art.31 ustawy z  dnia 8.03.1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.01,142,1591) oraz § 7 ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16.09.2002r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz.U.02,167,1375)
 
 
 
 Zarządzam , co następuje :
 
 
 
 § 1
 
 Powołać Komisję w składzie:
 
 Anna Rywak          - Przewodniczący Komisji
 Aurelia Stanek       - członek
 Stefania Szydełko   - członek
 Renata Berger       - członek
 Wiesława Kujawa   - członek
 
 § 2
 
 Komisja będzie działać w celu:
 
 -dokonania oceny dokumentacji niearchiwalnej
 -sporządzenia protokołu w/w oceny dokumentacji
 -nadzoru nad zniszczeniem wskazanej dokumentacji
 -sporządzenia protokołu zniszczenia.
 
 
 § 3
 
 Ustalić Przewodniczącego Komisji  –  Pełnomocnika ds. wyborów odpowiedzialnym za organizację oraz nadzór nad działaniem Komisji.
 
 
 § 4
 
 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 Wójt Gminy
 Tadeusz Kwiatoń
 
 
 
 
 
	        
		 
 |  |  |