BIP - Biuletyn Informacji Publicznej
  Instrukcja Szukaj    
Uchwały Rady 2005
Ilość odsłon: 84123

Z dnia: Uchwała XLIVII/259/2005 z 14 lipca 2005r. w sprawie zabezpieczenia środków na remont drogi gminnej Łąkocin – Radojewice w latach 2005-2006
Wydane przez: Rada Gminy Inowrocław
Data wejścia w życie: 14 lipca 2005 roku
w sprawie zabezpieczenia środków na remont drogi gminnej Łąkocin – Radojewice w latach 2005-2006.

Na podstawie art.18 ust.2 pkt 9 „e” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 i Nr 167, poz. 1759/
uchwala się, co następuje:

§ 1. Zabezpieczyć środki w budżecie gminy na remont drogi gminnej Łąkocin – Radojewice w wysokości:
- w roku 2005 300.000 zł
- w roku 2006 280.000 zł

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Przewodniczący
Rady Gminy Inowrocław

Jan Łuczak


U Z A S A D N I E N I E


Realizacja inwestycji „remont drogi gminnej Łąkocin-Radojewice” w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym – Uchwała Nr XI/82/2003 Rady Gminy Inowrocław z dnia 3 lipca 2003 roku z późniejszymi zmianami – przewidziana jest na okres 2 lat, a przewidywany koszt określony został na kwotę 580.000 zł W budżecie gminy na 2005 rok – Uchwała Nr XXXIX/226/2004 Rady Gminy Inowrocław z dnia 30 grudnia 2004 roku – na wyżej wymienioną inwestycję zaplanowano 300.000 zł. W wyniku procedury przetargowej wyłoniono wykonawcę na całość zadania. Płatność za wykonane zadanie przewidziana jest w 2005 roku do wysokości posiadanych środków, pozostała kwota w 2006 roku. Do podpisania umowy z wykonawcą niezbędna jest przedmiotowa uchwała zabezpieczająca środki w 2006 roku w wysokości 280.000 zł.
Z inicjatywą przygotowania projektu uchwały wystąpił Wójt Gminy Inowrocław.



Przewodniczący
Rady Gminy Inowrocław

Jan Łuczak




© 2003 Internet-Info