U C H W A Ł A Nr IX/61/2003
Rady Gminy w Inowrocławiu
Z dnia 24 kwietnia 2003 roku
w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2002 i udzielenia absolutorium Wójtowi .
Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 , art.18 a ust.3 i art.61 ust.2 ustawy z dnia 8 marca
1990 r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142 , poz.1591 z poźn.zmian. / oraz art.136 ust. 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych /Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 /.
Rada Gminy
Uchwala , co następuje:
§ 1
Po rozpatrzeniu sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2002 i po zapoznaniu się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej, udzielić absolutorium Wójtowi Gminy.
§ 2
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2002 rok podlega ogłoszeniu przez rozplakatowanie obwieszczeń na tablicach w Urzędzie Gminy i u sołtysów wsi oraz w trybie przewidzianym
dla aktów prawa miejscowego.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący
Rady Gminy w Inowrocławiu
Jan Łuczak
U Z A S A D N I E N I E
1.Rada Gminy rozpatrzyła sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania budżetu
gminy za rok 2002 i zapoznała się z opinią składu orzekającego Regionalnej
Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy.
2.Komisja Rewizyjna przedstawiła Radzie Gminy wniosek o przyjęcie
wykonania budżetu i udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy.
3.Uchwałę absolutoryjną przyjęto w głosowaniu jawnym przy 8 głosach za,
6 głosach wstrzymujących się , w głosowaniu brało udział 14 radnych.
Przewodniczący
Rady Gminy w Inowrocławiu
Jan Łuczak