U C H W A Ł A    Nr IX/61/2003
 
                                              Rady Gminy w Inowrocławiu
                                              Z dnia  24  kwietnia  2003 roku
 
 
w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2002 i udzielenia absolutorium Wójtowi .
 
       Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 , art.18 a ust.3 i art.61 ust.2  ustawy z dnia 8 marca
1990 r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142  , poz.1591 z poźn.zmian. / oraz  art.136 ust. 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych /Dz.U.  z 2003 r. Nr 15, poz. 148 /.
 
 
                                              Rada Gminy
 
                                              Uchwala , co następuje:
 
 
                                                      §  1
 
Po rozpatrzeniu sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2002 i po zapoznaniu się z wnioskiem  Komisji Rewizyjnej, udzielić absolutorium Wójtowi  Gminy.
 
 
                                                     §  2
 
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2002 rok podlega ogłoszeniu przez rozplakatowanie obwieszczeń na tablicach  w Urzędzie Gminy i u sołtysów wsi oraz w trybie przewidzianym 
dla aktów prawa miejscowego.  
 
 
                                                     §  3
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
Przewodniczący
Rady Gminy w Inowrocławiu
 
Jan Łuczak
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                          U Z A S A D N I E N I E
 
 
1.Rada Gminy rozpatrzyła sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania budżetu
gminy za rok 2002 i zapoznała się z opinią składu orzekającego Regionalnej
Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy.
 2.Komisja Rewizyjna przedstawiła Radzie Gminy wniosek o przyjęcie
wykonania budżetu i udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy.
3.Uchwałę absolutoryjną przyjęto w głosowaniu jawnym przy 8 głosach za,
6 głosach wstrzymujących się , w głosowaniu brało udział 14 radnych.
 
 
 
Przewodniczący
Rady Gminy w Inowrocławiu
 
Jan Łuczak