| 
	    
	      
	      | 
	    
	      | Struktura organizacyjna Ilość odsłon: 152719
 |  
	      |  |  |  
	      | kierownik Referatu ds. wspierania spójności z Unią Europejską,- Leszek Lewandowski
 ul. Królowej jadwigi 43
 88-100 Inowrocław
 
  pok. 2 parter 
  (052)3570251 wew 22 Zakres obowiązków:
 Do zadań i kompetencji referatu ds. wspierania spójności z Unią Europejską,
 prowadzenia projektów inwestycyjnych i promocji należy :
 1) współdziałanie z organizacjami ogólnounijnymi takimi jak
 CEMR – Rada Miast i Regionów Europejskich
 AER – Zgromadzenie Regionów Europejskich
 w celu aktywizacji gminy w procesie decyzyjnym w Unii Europejskiej na poziomie krajowym ( wpływ na stanowiska Ministerstw prezentowanych we forum unijnym) oraz na poziomie organów UE uczestniczących w tym procesie
 2) współdziałania z Urzędem Komitetu Integracji Europejskiej w zakresie
 kształcenia kadr administracji samorządowej obejmującym przede
 wszystkim obsługę funduszy strukturalnych
 3) upowszechnianie i korzystanie z doświadczeń innych państw w
 zdobywaniu funduszy unijnych na szczeblu samorządu lokalnego
 4) sporządzanie efektywnych projektów inwestycyjnych z wykorzystaniem
 funduszy unijnych
 5) umiejętność oceny projektów w zakresie spełnienie kryteriów
 jakościowych i ilościowych, zarządzanie projektem i monitorowania
 6) gromadzenie bazy danych, przygotowywanie dokumentacji i nadzór nad
 prowadzeniem projektu inwestycyjnego zgodnie z procedurą postępowania
 o udzielenie zamówienia publicznego
 
 7) sporządzanie raportów, planowanie i zarządzanie finansami pochodzącymi
 z funduszy unijnych
 8) planowanie strategiczne, prowadzenie negocjacji w zakresie
 harmonogramu i terminowości realizacji projektu
 9) umiejętność marketingu i reklamy gminy we wszystkich dostępnych
 środkach przekazu
 10) udostępnianie pełnej informacji o minie dla potencjalnych inwestorów
 11) wykorzystanie wszelkich kierunków rozwoju gminy (strategie rozwoju
 gminy, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
 przestrzennego gminy w jej efektywnym promowaniu w regionie, kraju,
 Europie)
 12)Informowanie poprze dostępne media na temat funduszy unijnych,
 procesów aplikacyjnych dostępnych środków unijnych i sposobów ich
 otrzymywania
 13) prowadzenie spraw dotyczących opracowywania miejscowego planu
 zagospodarowania przestrzennego gminy.
 14) wykładanie projektów planów zagospodarowania przestrzennego oraz
 wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej do wglądu publicznego
 w celu zatwierdzenia przez radę
 15) prowadzenie postępowania w sprawie określenia warunków zabudowy
 16) wydawanie opinii w sprawach projektów podziałów o zgodność z
 planem zagospodarowania przestrzennego oraz związanych ze zmianą
 właściciela gruntów – informuje o terenie,
 17) ustalanie wartości gruntów i opłat z tyt. jej wzrostu,
 18) sprowadzenie zadań zleconych z zakresu grobownictwa.
 
 
 
 
 
	        
		 
 |  |  |