Struktura organizacyjna
Ilość odsłon: 152716
|
|
|
Referatu ds. wspierania spójności z Unią Europejską prowadzenia projektów inwestycyjnych i promocji- kierownik referatu przygotowanie projektów inwestycyjnych ul. Królowej jadwigi 43 88-100 Inowrocław pokój 21 (052)3570251 wew 45 Zakres obowiązków: Do zadań i kompetencji referatu ds. wspierania spójności z Unią Europejską,
prowadzenia projektów inwestycyjnych i promocji należy :
1) współdziałanie z organizacjami ogólnounijnymi takimi jak
CEMR – Rada Miast i Regionów Europejskich
AER – Zgromadzenie Regionów Europejskich
w celu aktywizacji gminy w procesie decyzyjnym w Unii Europejskiej na poziomie krajowym ( wpływ na stanowiska Ministerstw prezentowanych we forum unijnym) oraz na poziomie organów UE uczestniczących w tym procesie
2) współdziałania z Urzędem Komitetu Integracji Europejskiej w zakresie
kształcenia kadr administracji samorządowej obejmującym przede
wszystkim obsługę funduszy strukturalnych
3) upowszechnianie i korzystanie z doświadczeń innych państw w
zdobywaniu funduszy unijnych na szczeblu samorządu lokalnego
4) sporządzanie efektywnych projektów inwestycyjnych z wykorzystaniem
funduszy unijnych
5) umiejętność oceny projektów w zakresie spełnienie kryteriów
jakościowych i ilościowych, zarządzanie projektem i monitorowania
6) gromadzenie bazy danych, przygotowywanie dokumentacji i nadzór nad
prowadzeniem projektu inwestycyjnego zgodnie z procedurą postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
7) sporządzanie raportów, planowanie i zarządzanie finansami pochodzącymi
z funduszy unijnych
8) planowanie strategiczne, prowadzenie negocjacji w zakresie
harmonogramu i terminowości realizacji projektu
9) umiejętność marketingu i reklamy gminy we wszystkich dostępnych
środkach przekazu
10) udostępnianie pełnej informacji o gminie dla potencjalnych inwestorów
11) wykorzystanie wszelkich kierunków rozwoju gminy (strategie rozwoju
gminy, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego gminy w jej efektywnym promowaniu w regionie, kraju,
Europie)
12)Informowanie poprze dostępne media na temat funduszy unijnych,
procesów aplikacyjnych dostępnych środków unijnych i sposobów ich
otrzymywania
13) prowadzenie spraw dotyczących opracowywania miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego gminy.
14) wykładanie projektów planów zagospodarowania przestrzennego oraz
wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej do wglądu publicznego
w celu zatwierdzenia przez radę
15) prowadzenie postępowania w sprawie określenia warunków zabudowy
16) wydawanie opinii w sprawach projektów podziałów o zgodność z
planem zagospodarowania przestrzennego oraz związanych ze zmianą
właściciela gruntów – informuje o terenie,
17) ustalanie wartości gruntów i opłat z tyt. jej wzrostu,
18) sprowadzenie zadań zleconych z zakresu grobownictwa.
|
|
|