| 
	    
	      
	      | 
	    
	      | Decyzja Środowiskowa Ilość odsłon: 7860
 |  
	      |  |  |  
	      | Inowrocław, dnia 10.02.2010r.
 
 ZP 7624-1/2010
 
 Zawiadomienie
 stron o zebranych dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji
 
 Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. –  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) zawiadamiam, że w sprawie wniosku z dnia 05.01.2010r. p. Stefana Ślosarczyka zam. w Inowrocławiu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej nr 150529C w miejscowości Łojewo gm. Inowrocław zakończono zbieranie materiałów i dowodów w sprawie.
 W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w Urzędzie Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, pokój 16, w godz. 730 – 1530, w dniach pracy Urzędu. Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o posiadane dowody i materiały.
 
 Wójt Gminy Inowrocław
 /-/ mgr inż. Lech Skarbiński
 
 
 
 
 
	        
		 
 |  |  |